Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Grupa II SP -"Biedronki" - uczymy się

Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze i opiekuńcze

na miesiąc wrzesień dla gr II Biedronki ( 6 latki )

 

1.Zapoznanie dzieci z ich nowym miejscem pobytu – szkołą oraz zasadami prawidłowego zachowania bezpieczeństwa w nowym otoczeniu.

2. Kształtowanie poczucia przynależności do grupy przedszkolnej - przełamywanie nieśmiałości w kontaktach z dziećmi.

3. Poznanie kącików zabaw znajdujących się w sali, wdrażanie do utrzymania porządku w miejscu zabawy, zachęcanie do współdziałania podczas prac porządkowych w sali.

4. Zachęcanie dzieci do podejmowania różnorodnych działań plastycznych.

5. Określenie pory dnia : rano, południe, wieczór oraz czasu: dzisiaj, wczoraj, jutro

Wdrażanie do przestrzegania zasad w przedszkolu oraz rytmu dnia.

6. Rozwijanie spostrzegawczości. Utrwalenie zasad korzystania z zabawek, uświadomienie dzieciom potrzeby przepraszania za złe zachowanie.

7. Wprowadzanie działań rozwijających empatię i wrażliwość na potrzeby innych.

8. Zachęcanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami.

9. Rozwijanie poczucie rytmu, umuzykalnianie dzieci.

10.Wprowadzanie cyfry 1,2

11.Rozwijanie poczucie rytmu, umuzykalnianie dzieci.

12.Tworzenie możliwości różnorodnych działań z muzyką.

13.Poszerzanie wiadomości dzieci na temat wybranych instrumentów muzycznych i zachęcanie do samodzielnego tworzenia akompaniamentów.

14. Rozumienie i utrwalenie pojęcie para - utrwalenie materiału z grupy 5 latków

 

 

Wiersz i piosenki do nauki

"Światła na skrzyżowaniu" W. Faber

Niech każdy stanie
przed skrzyżowaniem.
Palą się świata...
Popatrzmy na nie!

Światło zielone,
jak młode listki,
na drugą stronę
zaprasza wszystkich.

Światło czerwone,
jak mak, jak ogień –
wszystkim przechodniom
zamyka drogę!

"Ruch uliczny"
sł. i muz. J. Kucharczyk

  1. Kiedy rano idę z mamą do przedszkola,
    Przechodzimy przez ruchliwe skrzyżowanie.
    Samochody jadą szybko, każdy w swoją stronę –
    My stoimy i czekamy, aż światło będzie zielone.

Ref.: Zielone światło – możesz iść,
Czerwone światło – stój i czekaj!
Gdy zielone znów zabłyśnie, śmiało idź, nie zwlekaj!

  1. I przez zebrę przechodzimy, z rozwagą ostrożnie,
    Bo tam zawsze bezpieczniej, nie jedzie nikt złośliwie.
    Gdy zielone znów zabłyśnie, śmiało idź, nie zwlekaj!

Ref.: Zielone światło – możesz iść,
Czerwone światło – stój i czekaj!
Gdy zielone znów zabłyśnie, śmiało idź, nie zwlekaj!

Bo w przedszkolu

 

1. Budzik rano woła mnie:

-Dzyń, dzyń , nowy dzień!

Niecierpliwie tupie but:

-Ruszać czas, tup, tup!

 

Ref. Bo w przedszkolu czeka nasza pani,

już od progu z uśmiechem nas wita.

Z nami śpiewa i z nami się bawi,

i o wszystko ją można zapytać

 

2.Do przedszkola , spiesz się spiesz, hau,hau,hau!

prosi pies. Kotek mruczy:

ja bym chciał z tobą iść, miau, miau

Ref. Bo w przedszkolu czeka nasza pani…….